Alla inlägg under januari 2017

Av Sara Emma - 28 januari 2017 22:53

Igår kom vi till Lanzarote :) Jag har varit jättestressad innan och orolig för resan, mest för att sitta så länge. Men det gick! Visst känns det i ryggen och efter halva flygresan hade jag jätteont, men ställde mig upp i planet och försökte sitta i olika ställningar. Och idag är det inte värre än vanligt. Så skönt att det ändå funkar skapligt! Bor på ett jättefint All inclusive hotell och ska bara ta det lugnt och äta gott :)

Av Sara Emma - 14 januari 2017 16:23

Nu har jag jobbat min första hela vecka på 50%. Måste säga att det gått skapligt ändå! I måndags hade jag ont redan på morgonen så den dagen var inte så bra... men sen har det gått bättre. Har dock varit väldigt trött och sovit en stund varje dag efter jobbet. Men det är väl okej att det är så tänker jag... är ju sjukskriven 50% så det vore ju konstigt om jag kom hem och var superpigg. Det är nog så jag får lägga upp mina dagar nu, arbete på förmiddagarna och sen hem för vila och återhämtning. Sen kan jag göra det jag orkar med här hemma, städa, handla mm. Nästa vecka är jag ledig onsdag så det blir en lättare vecka. Veckan därpå är jag ledig fredag för då åker vi till Lanzarote! Ska bli härligt :) Lite orolig inför resan bara, många timmar sittande på flyget, inte så bra.

Skapa flashcards