Alla inlägg under december 2015

Av Sara Emma - 23 december 2015 19:10

Ja plötsligt är det kvällen innan julafton!  Fattar inte var tiden tar vägen. Trots att jag inte gör nånting så bara rusar dagarna fram. Eller ingenting... jag gör väl en hel del egentligen. Sköter det mesta hemma och det som har med barnen att göra. Sen gör jag min hemmaträning hur trist det än är... Detta är ungefär vad jag pallar utan att bli för dålig. Märker direkt när jag gjort för mycket, får skitont. Tycker jag är så trött också på sistone,  blir sådär urtrött så jag bara måste blunda ett tag. Kan lätt sova på dan och ändå va lika trött på kvällen. 

Har i alla fall fått kallelse till multimodal rehab,  eller åtminstone till en bedömning för att avgöra om jag ska få gå där. I så fall är det två dagar i veckan i åtta veckor. Tror det är jättebra,  synd bara att det är rätt långt härifrån så resorna blir lite tuffa. 

Till sist vill jag önska alla en riktigt God Jul!  Kram på er! 

Av Sara Emma - 1 december 2015 11:12

Jag har avbrutit min arbetsträning i samråd med min handläggare på FK. Visst, det har varit roligt att komma hemifrån och vara lite social. Men det har inte varit roligt att få ondare varje gång jag varit där, har mest gått hem och sovit resten av dagen... Försökte öka tiden på olika sätt, längre tid varannan eller kortare tid varje dag. Men det bästa var ju kortare tid varannan dag... kom alltså ingen vart :( 

Nu väntar jag på att förhoppningsvis få gå multimodal rehab, remiss är i alla fall skickad. 

Kram! 

Skapa flashcards