Alla inlägg under november 2016

Av Sara Emma - 28 november 2016 09:45

Igår hade jag en så mysig dag! Jag och min dotter var på spa :) På Skövdes badhus har de en egen spa-avdelning, Aqua vitalis. Så mysigt. Eget omklädningsrum som bara är för spa-gäster, lugnt och skönt. Man måste va över 18 år därinne så det är inga barn som tjoar och gapar, skönt ibland ;) Där finns ett solrum, flera olika bastu, bubbelpool, varm hamam-sten, upplevelseduschar mm. Man strosar runt i badrock och bara myser. Åt god lunch där också. Jösses va avkopplad jag blev, somnade som en stock när jag kom hem på eftermiddan. Skönt!

Av Sara Emma - 22 november 2016 13:03

Fy farao säger jag! Har legat i maginfluensa... det är nog det värsta jag vet. Hög feber och ont i kroppen också :( Jag blir så gnällig när jag är sjuk, tycker synd om mig själv ;) Idag är det bättre men trött och seg.

Av Sara Emma - 16 november 2016 08:58

Har nu jobbat 25% i drygt en vecka. Det går bra :) Har nog inte förstått förut hur viktigt det är att ha ett jobb att gå till, att ha en uppgift, att vara behövd, att ha arbetskamrater... Har tyckt att det gått bra att vara hemma, dagarna har rullat på. Men jag får så mycket mer energi av att komma iväg varje dag, även om det bara är två timmar. Visst blir jag trött, jag har ont... Men det var ju inte mycket bättre när jag bara var hemma. Känns som livet blir mer "normalt". Efter nyår ska jag jobba 50% och jag hoppas så mycket att det ska funka! Min doktor sa sist att vi ska inte ha heltid som ett mål (puh... ) utan vi ska testa om jag fixar 50 eller 75%, känns jättebra! Önskar så att livet bara kan få flyta på ett tag... vill inte vara styrd av FK, vill jobba, vill kunna ta semester, vill bestämma över mitt liv!

Av Sara Emma - 7 november 2016 09:51

Då var det bestämt! Från idag börjar jag jobba 25% på riktigt :) Det var nästan tre år sen... Ska göra det året ut och sen försöka öka till 50%. Vore så skönt om det funkar!

Skapa flashcards