Alla inlägg under juni 2017

Av Sara Emma - 29 juni 2017 17:11

Idag har jag varit hos min läkare, hon är faktiskt jättebra :) Hoppas hon kommer vara kvar. Ska snart börja med cymbalta för att se om det hjälper lite mot värken. Hon sjukskrev mig på 50% till 30/9, så skönt att veta en lite längre period. Hoppas nu bara att inte FK börjar krångla. Nu jobbar jag en dag till, sen semester i fem veckor!

Av Sara Emma - 11 juni 2017 11:40

Har inte så mycket att skriva om... det är liksom som vanligt. Värken är densamma, lite upp och ner, bättre och sämre dagar. Jobbar 50% juni ut. Sen har jag semester och efter det är det som vanligt, jag vet inte... Hoppas få jobba 50% men det är nog tveksamt att FK godkänner det. Antagligen kommer de först kräva utredningar på min arbetsförmåga och att jag provar andra jobb. Det orkar jag inte. Jag trivs så bra på mitt jobb och med mina arbetskamrater, att inte få vara kvar där skulle kännas som rena dödsstöten. Funderar i så fall på att själv gå ner i tid och leva fattigt, hälsan och måendet är ändå viktigast. Är så urless på detta, all ovisshet och krav från FK. Det är det som suger musten ur mig, nästan mer än värken.
Hade visst lite att skriva ändå.
Kram!

Skapa flashcards