Direktlänk till inlägg 11 juni 2017

Inget särskilt...

Av Sara Emma - 11 juni 2017 11:40

Har inte så mycket att skriva om... det är liksom som vanligt. Värken är densamma, lite upp och ner, bättre och sämre dagar. Jobbar 50% juni ut. Sen har jag semester och efter det är det som vanligt, jag vet inte... Hoppas få jobba 50% men det är nog tveksamt att FK godkänner det. Antagligen kommer de först kräva utredningar på min arbetsförmåga och att jag provar andra jobb. Det orkar jag inte. Jag trivs så bra på mitt jobb och med mina arbetskamrater, att inte få vara kvar där skulle kännas som rena dödsstöten. Funderar i så fall på att själv gå ner i tid och leva fattigt, hälsan och måendet är ändå viktigast. Är så urless på detta, all ovisshet och krav från FK. Det är det som suger musten ur mig, nästan mer än värken.
Hade visst lite att skriva ändå.
Kram!

 
 
Annie

Annie

11 juni 2017 17:18

Förstår dig helt ..
Jag upplevde själv att stressen från Fk gjorde allt sämre, kändes ( som du skriver) nästan värre än värken o smärtorna :/
Jag får ju aktivitetsstöd från dem nu men har ingen direkt kontakt med dem utan har min handlägg från AF och det känns skönt faktiskt .. :)

När det började minskade faktiskt en hel del av min inre stress, lite tragiskt att det ska va så kan man tycka.

Hoppas det ordnar sig på ett bra sätt och att du får fortsätta på 50 %<3

Hur är din handläggare på Fk?

Kramar

http://lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Annie

Annie

11 juni 2017 17:55

Sv: Åh fy vad trist att höra, hoppas hon är bra iaf :)

Kram

http://lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Annie

Annie

13 juni 2017 21:46

Sv: Min värk blir inte heller bättre av träningen, har värk oavsett om jag tränar eller ej ;) men tänker att då kan jag lika gärna träna ;)

Däremot blir det mentala måendet så mycket bättre av träning av alla endorfiner ;)

Ah det tror jag med. Jag tror att träning är bra oavsett ont eller ej.

Hoppas du har en bra kväll :) Kram

http://lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Annie

Annie

22 juni 2017 20:00

Passar på att önska dig en fin Midsommar! :)

Kramar!

http://lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Annie

Annie

27 juni 2017 13:27

Sv: Var inte heller så mycket för det innan, men tycker det är kul nu :)
Färg livar upp ;)

Kramar

http://lifebyannie.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Emma - 26 juli 2018 08:25

Aldrig får det va lugnt i livet. Svårt att hitta en varaktig balans när livet krånglar till allt. Berättar mer senare, just nu är allt uppochner och ryggen är det sista jag tänker på tyvärr. ...

Av Sara Emma - 3 juni 2018 20:02

Oj va länge sen jag skrev här! Har inte riktigt orkat, men nu ska jag uppdatera lite. Har fått godkänd sjukskrivning på 25% tom 31/8. Trodde jag aldrig. Så jag jobbar på 65% och är tjänstledig 10% och sjukskriven 25%. Funkar jättebra! Så skönt att ...

Av Sara Emma - 15 mars 2018 17:52

Har tänkt på en sak... jag är nästan aldrig sjuk numera. När jag var sjukskriven i tre år så tänkte jag att det är nog för att jag inte träffar så mycket folk, men nu har jag varit tillbaka ett par år om man räknar från att jag började arbetsträna, o...

Av Sara Emma - 14 februari 2018 18:19

Trodde jag aldrig, och inte min doktor heller ;) FK beviljade min sjukskrivning på 25% i tre månader till! Utan att krångla. Jag var helt beredd på att fajtas igen men nu slapp jag det ett tag, så skönt! Har höjt dosen på saroten för att se om det ...

Av Sara Emma - 10 januari 2018 18:07


Är så glad för jag har lyckats förlänga mina promenader :) Klarar nästan 40 min i rask takt nu, det är sååå skönt! Max 20 min har funkat förut och det har känts så meningslöst, tappade lusten helt. Men nu känns det ju som att det faktiskt gör lite ny...

Skapa flashcards