Direktlänk till inlägg 6 juli 2017

Danmark

Av Sara Emma - 6 juli 2017 19:47

Nu har vi varit på Danmarks-semester i tre dagar :) Vi åkte färjan Varberg-Grenå och sen bodde vi i Bönnerup två mil norr om Grenå. Jättebra lägenhetshotell med pool ute och inne, lekrum, studsmattor mm. Jättegod mat i restaurangen. En dag var vi på Kattegattcentret och kollade på hajar mm och en dag var vi på Djurs sommerland. Vilket sommarland alltså! Vi är bortskämda med att bo nära Skara sommarland men detta var ännu bättre! Så fint och fräscht överallt och jättebra attraktioner, vi var supernöjda :) Sista kvällen åt vi på en fin restaurang i Bönnerup, Flindts hette den, åt en underbar kalvfilé. En jättebra semester helt enkelt!
Helt slut i kroppen nu men det var det värt.

 
 
Annie

Annie

6 juli 2017 20:16

Vad kul det låter! :)
Förstår dig ang kroppen dock, men ibland är det värt det ändå .. :)

Sv: kanske gör det nån dag, får se ;) :)

Kram

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Annie

Annie

9 juli 2017 13:37

Sv: Hoppas du hade en kul kväll igår :) och att du har en bra söndag<3

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Emma - 26 juli 2018 08:25

Aldrig får det va lugnt i livet. Svårt att hitta en varaktig balans när livet krånglar till allt. Berättar mer senare, just nu är allt uppochner och ryggen är det sista jag tänker på tyvärr. ...

Av Sara Emma - 3 juni 2018 20:02

Oj va länge sen jag skrev här! Har inte riktigt orkat, men nu ska jag uppdatera lite. Har fått godkänd sjukskrivning på 25% tom 31/8. Trodde jag aldrig. Så jag jobbar på 65% och är tjänstledig 10% och sjukskriven 25%. Funkar jättebra! Så skönt att ...

Av Sara Emma - 15 mars 2018 17:52

Har tänkt på en sak... jag är nästan aldrig sjuk numera. När jag var sjukskriven i tre år så tänkte jag att det är nog för att jag inte träffar så mycket folk, men nu har jag varit tillbaka ett par år om man räknar från att jag började arbetsträna, o...

Av Sara Emma - 14 februari 2018 18:19

Trodde jag aldrig, och inte min doktor heller ;) FK beviljade min sjukskrivning på 25% i tre månader till! Utan att krångla. Jag var helt beredd på att fajtas igen men nu slapp jag det ett tag, så skönt! Har höjt dosen på saroten för att se om det ...

Av Sara Emma - 10 januari 2018 18:07


Är så glad för jag har lyckats förlänga mina promenader :) Klarar nästan 40 min i rask takt nu, det är sååå skönt! Max 20 min har funkat förut och det har känts så meningslöst, tappade lusten helt. Men nu känns det ju som att det faktiskt gör lite ny...

Skapa flashcards