Alla inlägg under juni 2018

Av Sara Emma - 3 juni 2018 20:02

Oj va länge sen jag skrev här! Har inte riktigt orkat, men nu ska jag uppdatera lite.
Har fått godkänd sjukskrivning på 25% tom 31/8. Trodde jag aldrig. Så jag jobbar på 65% och är tjänstledig 10% och sjukskriven 25%. Funkar jättebra! Så skönt att känna att man har hittat en bra balans :)
Det tråkiga är att min chef ska sluta, min doktor ska sluta, och hon jag går och pratar med ska sluta... och de är så bra alla tre. Känns jättejobbigt :( Så när läkarintyget går ut i augusti har jag ingen aning om hur det blir.
Positivt är att jag kommit igång att träna på gymmet och jag har även börjat på pilates, perfekt för min kropp! Tyvärr är det uppehåll nu ända till v.32 :( Ska försöka göra en del hemma istället.
Jaa, sen har det inte hänt så mycket mer :)

Skapa flashcards