Alla inlägg under september 2017

Av Sara Emma - 30 september 2017 16:32

Igår var jag hos min underbara doktor Ingrid :) Så skönt att äntligen ha en bra doktor som jag får fortsätta att träffa. Första året av min sjukskrivning fick jag olika läkare varje gång. En timma innan jag skulle dit ringde FK, blir så stressad av det, blir helt gråtfärdig. Hon undrade hur det var, hur jobbet funkar, hur planen ser ut nu, när jag ska öka min arbetstid... Tur ändå att hon ringde innan så jag kunde diskutera detta med min doktor. I alla fall förlängde hon min sjukskrivning på 50% och höjde Sarotenet för att se om värken blir något bättre och om jag känner mig mer stabil, har inte mått så bra nu när jag hållit på och bytt mediciner. Sen blir det nog avstämningsmöte igen, hua... Kan tillfälligt andas ut i alla fall.

Av Sara Emma - 19 september 2017 18:11

Har inte så mycket att skriva för tillfället... äter nu saroten men det gör ingen skillnad på värken, antingen hjälper det inte eller så är det för låg dos. Min sjukskrivning går ut sista september så måste snart träffa min doktor igen. Får se vad hon säger och vad som händer sen.

Skapa flashcards