Direktlänk till inlägg 1 december 2015

Just nu.

Av Sara Emma - 1 december 2015 11:12

Jag har avbrutit min arbetsträning i samråd med min handläggare på FK. Visst, det har varit roligt att komma hemifrån och vara lite social. Men det har inte varit roligt att få ondare varje gång jag varit där, har mest gått hem och sovit resten av dagen... Försökte öka tiden på olika sätt, längre tid varannan eller kortare tid varje dag. Men det bästa var ju kortare tid varannan dag... kom alltså ingen vart :( 

Nu väntar jag på att förhoppningsvis få gå multimodal rehab, remiss är i alla fall skickad. 

Kram! 

 
 
Ingen bild

Anna

3 december 2015 19:16

Usch, din stackare att gå med denna smärtan. Har du hört något hur lång väntetiden är till rehaben? Det är fruktansvärt att bara gå och vänta och ingenting händer.
Hoppas att du får komma iväg snabbt på rehaben och att du förhoppningsvis får hjälp med smärtan!!!!
Kram

Sara Emma

10 december 2015 10:05

Inget hört än... allt tar tid som vanligt! Kram!

 
Annie

Annie

5 december 2015 20:31

Vad jobbigt, men bra ändå att du tagit det beslutet :)
Så tråkigt att du fortfarande har så ont, vad tror läkarna att det beror på, eller vet dem inte?

Sv: Jag är väl lite halvt tillbaka, men inget nytt inlägg än.
Alltså jag mår inte så bra egentligen :/

Försöker varva läkarbesök, Hc och sjukhus besök med skolan och plugget och det är tufft .. Sånt himla tempo i skolan också så jag får se om/hur det kommer funka ..

Kramar

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Sara Emma

10 december 2015 10:04

Senaste ortopeden jag var hos sa att jag hade en till dålig disk och att det är bra träning som behövs. Jag väntar på kallelse till multimodal rehab som jag hoppas få gå. Där får man hjälp av ett team med smärtläkare, sjukgymnast, kurator mm.Tror det vore bra.
Usch va jobbigt du har det, låter tufft. Hoppas det blir bättring snart! Kram!

 
Annie

Annie

20 december 2015 10:36

Sv: Låter skönt med en lugn helg :)

Hur mår du nu?

Passar på att önska dig en riktigt God jul & Gott nytt år också, lite i förväg<3

Kramar

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Sara Emma

20 december 2015 10:48

Tack! God jul till dig med och hoppas du får må bra!
Med mig är det som vanligt, varken sämre eller bättre.
Kram!

 
Annie

Annie

23 december 2015 14:39

Sv: Tack så mycket söta du>3

God Jul och gott nytt år! :)

Kramar!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Emma - 26 juli 2018 08:25

Aldrig får det va lugnt i livet. Svårt att hitta en varaktig balans när livet krånglar till allt. Berättar mer senare, just nu är allt uppochner och ryggen är det sista jag tänker på tyvärr. ...

Av Sara Emma - 3 juni 2018 20:02

Oj va länge sen jag skrev här! Har inte riktigt orkat, men nu ska jag uppdatera lite. Har fått godkänd sjukskrivning på 25% tom 31/8. Trodde jag aldrig. Så jag jobbar på 65% och är tjänstledig 10% och sjukskriven 25%. Funkar jättebra! Så skönt att ...

Av Sara Emma - 15 mars 2018 17:52

Har tänkt på en sak... jag är nästan aldrig sjuk numera. När jag var sjukskriven i tre år så tänkte jag att det är nog för att jag inte träffar så mycket folk, men nu har jag varit tillbaka ett par år om man räknar från att jag började arbetsträna, o...

Av Sara Emma - 14 februari 2018 18:19

Trodde jag aldrig, och inte min doktor heller ;) FK beviljade min sjukskrivning på 25% i tre månader till! Utan att krångla. Jag var helt beredd på att fajtas igen men nu slapp jag det ett tag, så skönt! Har höjt dosen på saroten för att se om det ...

Av Sara Emma - 10 januari 2018 18:07


Är så glad för jag har lyckats förlänga mina promenader :) Klarar nästan 40 min i rask takt nu, det är sååå skönt! Max 20 min har funkat förut och det har känts så meningslöst, tappade lusten helt. Men nu känns det ju som att det faktiskt gör lite ny...

Ovido - Quiz & Flashcards