Direktlänk till inlägg 8 april 2015

Ingen lust att blogga...

Av Sara Emma - 8 april 2015 22:16

Längesen jag skrev här nu... Har inte haft lust, motivation eller ork. Vet inte vad jag ska skriva om, det händer inte mycket. Ryggen/bäckenet/höften/benet är som vanligt, bättre ibland och sämre ibland men aldrig bra. Har slutat att vila lika mycket som förut, blir ju inte bättre ändå. Försöker köra på rätt mycket på dagarna men har ondare varje kväll och längtar bara till sängen. Kör min hemmaträning och tar promenader på ca 20 min. Funderar på att börja med lite lätt gymträning igen, gjorde ju det förra våren men det var nog alldeles för tidigt efter operationen, slutade när jag började få ondare. Men nu har ju över ett år gått, allt ska vara läkt ordentligt och jag har tränat stabilitet och styrka hemma hela tiden, så nu kanske det är dags. Borde ju inte kunna skada nåt i alla fall. Vore kul att komma iväg och träna i en annan miljö ibland. 

 

Påsken var jättetrevlig :-)  Min bror med familj var här och hälsade på, de bor i Stockholm. Så roligt för mina barn att träffa kusinerna, det blir inte så ofta tyvärr. Fint väder också, fast lite kyligt. Riktigt mysigt! 

 

 
 
Annie

Annie

9 april 2015 20:47

Trist att du fortfarande har ont! Förstår vad du menar, man behöver miljöombyte ibland! .. drygt att gå hemma till slut.

Kul att påsken var mysig för dig/er :)

Sv: Träningslyckan vart kortvarig tyvärr ..
Fick ont igen :( så trist!

Kramar

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Sara Emma

9 april 2015 22:23

Men va trist! Jag hoppas det ger med sig snart!
Kram

 
L

L

11 april 2015 07:07

Hej!Tänker på dej och undrar hur det går,men det var same same för dej oxå...Haha,samma läge här-bloggtorka it is!Meeeeen det får vara så,man ska ju göra sånt som man tycker är kul och mår bra av så det får gå lite upp och ner med bloggandet :) Kramar

http://inmyplace.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Emma - 26 juli 2018 08:25

Aldrig får det va lugnt i livet. Svårt att hitta en varaktig balans när livet krånglar till allt. Berättar mer senare, just nu är allt uppochner och ryggen är det sista jag tänker på tyvärr. ...

Av Sara Emma - 3 juni 2018 20:02

Oj va länge sen jag skrev här! Har inte riktigt orkat, men nu ska jag uppdatera lite. Har fått godkänd sjukskrivning på 25% tom 31/8. Trodde jag aldrig. Så jag jobbar på 65% och är tjänstledig 10% och sjukskriven 25%. Funkar jättebra! Så skönt att ...

Av Sara Emma - 15 mars 2018 17:52

Har tänkt på en sak... jag är nästan aldrig sjuk numera. När jag var sjukskriven i tre år så tänkte jag att det är nog för att jag inte träffar så mycket folk, men nu har jag varit tillbaka ett par år om man räknar från att jag började arbetsträna, o...

Av Sara Emma - 14 februari 2018 18:19

Trodde jag aldrig, och inte min doktor heller ;) FK beviljade min sjukskrivning på 25% i tre månader till! Utan att krångla. Jag var helt beredd på att fajtas igen men nu slapp jag det ett tag, så skönt! Har höjt dosen på saroten för att se om det ...

Av Sara Emma - 10 januari 2018 18:07


Är så glad för jag har lyckats förlänga mina promenader :) Klarar nästan 40 min i rask takt nu, det är sååå skönt! Max 20 min har funkat förut och det har känts så meningslöst, tappade lusten helt. Men nu känns det ju som att det faktiskt gör lite ny...

Ovido - Quiz & Flashcards