Alla inlägg under februari 2015

Av Sara Emma - 3 februari 2015 12:01

Nu är det inte kul alls :( Har sån j---a värk igen, att jag aldrig lär mig... Så fort jag har några bättre dagar glömmer jag hur jävligt det är ibland. Börjar tro att jag inbillar mig. Men det gör jag INTE! Har varit sämre sen i fredags, fixar inget. I morse borstade jag snön av bilen när vi skulle till dagis och genast blir det ettrigare, bultar och värker. Det har börjat domna och pirra i både ljumsken och insida höger lår igen också. Hur fasen ska jag klara att åka till jobbet då, ens ett par timmar? Fick ju åka direkt hem från dagis och lägga mig på värmedyna. Har gjort mina övningar och gått en promenad på 15 min i alla fall. Resultat = mer ont i höger höft. Fy f-n, önskar att det var idag jag skulle till ortopeden för idag är jag på hugget, negativ, deppig och har ont! 

Skapa flashcards