Direktlänk till inlägg 23 augusti 2014

Bläää....

Av Sara Emma - 23 augusti 2014 11:25

Har haft så ont några dagar nu, det är så fruktansvärt tröttsamt. Ska det aldrig bli bättre? Det måste ju va nåt mer som är fel, har så ont i höft och ljumske. 

Igår var vi till Stellas lekland med min pojk och en kompis till honom, de hade jättekul i tre timmar! Min rygg hade inte lika kul... Som tur var fanns det soffor att sitta i, men det blev för länge ändå. Fick ondare och ondare... När vi kom hem hade jag så ont så jag mådde illa, stupade i säng. Fy f-n... Det är så frustrerande att inte klara nåt! 

Blääää!!!!

 
 
Annie

Annie

23 augusti 2014 20:00

Vännen ..

Fy vad jobbigt för dig :-( Den där smärtan är hemsk.
Jag tänker också som så att det måste vara nåt mer som spökar?
Har du fått nån tid på nya stället?

Styrkekram!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Sara Emma

23 augusti 2014 23:08

Jag väntar på tid till ny röntgen först, sen ska jag till Art clinic igen. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Emma - 26 juli 2018 08:25

Aldrig får det va lugnt i livet. Svårt att hitta en varaktig balans när livet krånglar till allt. Berättar mer senare, just nu är allt uppochner och ryggen är det sista jag tänker på tyvärr. ...

Av Sara Emma - 3 juni 2018 20:02

Oj va länge sen jag skrev här! Har inte riktigt orkat, men nu ska jag uppdatera lite. Har fått godkänd sjukskrivning på 25% tom 31/8. Trodde jag aldrig. Så jag jobbar på 65% och är tjänstledig 10% och sjukskriven 25%. Funkar jättebra! Så skönt att ...

Av Sara Emma - 15 mars 2018 17:52

Har tänkt på en sak... jag är nästan aldrig sjuk numera. När jag var sjukskriven i tre år så tänkte jag att det är nog för att jag inte träffar så mycket folk, men nu har jag varit tillbaka ett par år om man räknar från att jag började arbetsträna, o...

Av Sara Emma - 14 februari 2018 18:19

Trodde jag aldrig, och inte min doktor heller ;) FK beviljade min sjukskrivning på 25% i tre månader till! Utan att krångla. Jag var helt beredd på att fajtas igen men nu slapp jag det ett tag, så skönt! Har höjt dosen på saroten för att se om det ...

Av Sara Emma - 10 januari 2018 18:07


Är så glad för jag har lyckats förlänga mina promenader :) Klarar nästan 40 min i rask takt nu, det är sååå skönt! Max 20 min har funkat förut och det har känts så meningslöst, tappade lusten helt. Men nu känns det ju som att det faktiskt gör lite ny...

Skapa flashcards