Direktlänk till inlägg 9 juli 2014

Orkar inte...

Av Sara Emma - 9 juli 2014 22:50

Det här börja likna värsta depp- och klagobloggen, men det är ju valfritt att läsa... jag skriver ju mest för egen del. 

 

Jag mår inte alls bra... Vet inte hur jag ska orka. Orka ha ont hela tiden, orka få ont av allt jag gör, orka vara glad ändå, orka göra saker, orka hitta gnistan... Orka träna... Orkar inte ens vila längre, inget hjälper ju. Förra veckan var det lite bättre, nu är det botten igen. Kan inte sova. Värker, pulserar, bränner långt ner i ländryggen, vid svanskotan, i höger höft, i höger ljumske, i benet... Är bara så trött och slutkörd. 

 
 
Annie

Annie

9 juli 2014 23:41

Men vad jobbigt för dig :-(
Hoppas verkligen att det vänder snart!

Vad säger dr? Är det vanligt med så mycket värk efter op?

Kram!

http://lifebyannie.bloggplatsen.se

Sara Emma

10 juli 2014 07:55

Nej, han misstänker också, precis som jag, att det kommer från något annat ställe också, tex bäckenleden :( Han skickade mina journaler till Art clinic som tar över nu när Spenshults sjukhus har lagt ner, så jag väntar på kallelse dit, till ny doktor, igen... Så himla jobbigt att börja om igen :(

 
Liza

Liza

10 juli 2014 09:59

Åh nej,din stackare!Så himla tråkigt att du ska behöva ha det sådär :( skriv,gnäll,skrik-gör vad du behöver!Har du nån aning om hur lång väntetid det är för att få komma till det nya stället?kram

http://www.inmyplace.bloggplatsen.se

Sara Emma

10 juli 2014 11:58

Jag tror inte det ska dröja jättelänge för de tar ju över patienter från Spenshult, då är man ju redan inne i systemet i alla fall. Å andra sidan är det ju semestertider...

 
Annie

Annie

10 juli 2014 18:03

Vad jobbigt för dig!
Hoppas det går bra & att du får en bra läkare :-)

Det är verkligen din tur att få må bättre nu, efter all motgång!
Tänker på dig :-)

Jag är hemma nu igen. Så nu är bloggen uppdaterad igen ;-)

Kram♡

http://lifebyannie.bloggplatsen.se

Sara Emma

10 juli 2014 18:07

Tack :-) Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Emma - 26 juli 2018 08:25

Aldrig får det va lugnt i livet. Svårt att hitta en varaktig balans när livet krånglar till allt. Berättar mer senare, just nu är allt uppochner och ryggen är det sista jag tänker på tyvärr. ...

Av Sara Emma - 3 juni 2018 20:02

Oj va länge sen jag skrev här! Har inte riktigt orkat, men nu ska jag uppdatera lite. Har fått godkänd sjukskrivning på 25% tom 31/8. Trodde jag aldrig. Så jag jobbar på 65% och är tjänstledig 10% och sjukskriven 25%. Funkar jättebra! Så skönt att ...

Av Sara Emma - 15 mars 2018 17:52

Har tänkt på en sak... jag är nästan aldrig sjuk numera. När jag var sjukskriven i tre år så tänkte jag att det är nog för att jag inte träffar så mycket folk, men nu har jag varit tillbaka ett par år om man räknar från att jag började arbetsträna, o...

Av Sara Emma - 14 februari 2018 18:19

Trodde jag aldrig, och inte min doktor heller ;) FK beviljade min sjukskrivning på 25% i tre månader till! Utan att krångla. Jag var helt beredd på att fajtas igen men nu slapp jag det ett tag, så skönt! Har höjt dosen på saroten för att se om det ...

Av Sara Emma - 10 januari 2018 18:07


Är så glad för jag har lyckats förlänga mina promenader :) Klarar nästan 40 min i rask takt nu, det är sååå skönt! Max 20 min har funkat förut och det har känts så meningslöst, tappade lusten helt. Men nu känns det ju som att det faktiskt gör lite ny...

Ovido - Quiz & Flashcards